Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttp://eventsinbucharest.ro/Stochează statutul de consimțământ al utilizatorului pentru domeniul curent1 anHTTP
PHPSESSIDhttp://eventsinbucharest.ro/Păstrează starea sesiunii de utilizatori între solicitările de pagină.29 zileHTTP
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comFolosit pentru a trimite date către Google Analytics despre dispozitivul și comportamentul vizitatorului. Urmareste vizitatorul pe dispozitive cat și pe canale de marketing.SessionPixel
_gahttp://eventsinbucharest.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.2 aniHTTP
_gathttp://eventsinbucharest.ro/Utilizat de Google Analytics pentru a reduce rata solicitărilorSessionHTTP
_gidhttp://eventsinbucharest.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.SessionHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.2 aniHTTP
NIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.6 luniHTTP
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.

AVANTAJE UNICE

Setează-ți evenimentele corporate pentru 2020

Publicat pe 09 Ianuarie 2020
Rezervă

Când ai evenimente corporate și evenimente de început de an de pregătit, InterContinental București îți oferă sălile perfecte, adaptate nevoilor tale de business. 

Odată cu începerea noului an, companiile își setează următoarele evenimente și întâlniri de interes, ce reunesc echipe de vânzări, comunică schimbările organizaționale sau obiectivele urmărite în noul an de business.

La InterContinental București găsești o multitudine de săli de conferință perfecte pentru astfel de evenimente, dotate cu absolut tot ce ai nevoie pentru ca întâlnirea ta de afaceri să decurgă exact așa cum ți-ai dorit. Fiecare sală poate găzdui un număr mediu de participanți și sunt ideale pentru training-uri, ateliere, seminarii sau prezentări, și nu numai. 

Mai mult, misiunea noastră este aceea de a oferi un eveniment cu servicii complete celor prezenți - de la mediu, la facilități tehnice, catering, echipă dedicată care să susțină nevoile evenimentului pe parcursul acestuia. În plus, unele dintre săli au o priveliște absolut superbă ce poate fi admirată de pe terasă, în pauze, când invitații vor dori o gură de aer proaspăt sau doar să se bucure de peisaj.

 

Ce avantaje ai când organizezi evenimente corporate de început de an la InterContinental București?

La InterContinental vei întâlni o echipă proactivă și mereu gata să îți ofere tot ce ai nevoie în fiecare etapă a organizării unui eveniment. Indiferent de mărimea sau tematica evenimentului, poți alege între săli cu un decor clasic sau contemporan, spații cu terasă și lumină naturală, locuri cu încărcătură istorică și artistică sau cu o priveliște spectaculoasă asupra orașului. Iar avantajele sunt nenumărate!

 

#1 Ești chiar în centrul orașului

InterContinental București este poziționat chiar în centrul orașului, fiind o locație la care participanții la eveniment pot ajunge ușor, fie cu mijloacele de transport în comun, taxi sau mașină personală.

 

#2 Săli de evenimente variate, dotate cu tot ce ai nevoie

În funcție de dimensiunea evenimentului tău și a numărului de invitați, poți alege săli de tip ballroom, birou sau de conferință.

Ballroom-urile de la InterContinental București sunt deja celebre și oferă nu doar o ambianță spectaculoasă, ci și o priveliște memorabilă către centrul orașului. 

Fortuna Ballroom oferă organizatorilor de evenimente un echipament modern, aranjamente sofisticate și o vedere panoramică spectaculoasă asupra orașului. Ea poate acomoda 180 de persoane la capacitate maximă, în aranjament tip teatru, dar poate fi împărțită și în 2 săli - Fortuna Vest și Fortuna Est. Pentru evenimente mari, Fortuna este perfectă, datorită dotărilor - echipament audio-video modern, două ecrane încorporate, lumină naturală și un foaier generos pentru pauzele de cafea și prânz. 

Dacă evenimentul tău cere o notă de eleganță și are mulți invitați, Ronda Ballroom se va dovedi alegerea potrivită. Această sală este cea mai mare de la InterContinental București și găzduiește cu generozitate până la 600 de invitați în cazul unei conferințe sau 250 de persoane în cazul unei petreceri. În plus față de dotările standard necesare unui eveniment corporate, Ronda are și 5 cabine de traducere încorporate, cât și vizibilitate și acustică perfecte.

Ultima sală din rândul celor de tip ballroom este Rapsodia - elegantă, cu atmosferă regală și detalii în stil baroc, ea este sala perfectă pentru mese festive, recepții și banchete cu 50 până la 250 de invitați. 

Sălile de tip birou, precum Coralle Room, Belvedere Office Room, Menuet Office Room și Melodia Office Room sunt perfecte pentru întâlniri cu 10-30 de participanți, iar multe dintre ele au o vedere spectaculoasa asupra orașului. Echipa noastră va fi mai mult decât bucuroasă să te ajute să organizezi detaliile pentru întâlnire.Opțiunile oferite de InterContinental București îți permit să personalizezi fară efort fiecare eveniment. 

Opereta Room este perfectă pentru evenimente private sau de companie, cu maxim 30 de invitați, amenajată în stil teatru. Poți alege de asemenea și o sală cu o priveliște uimitoare deasupra orașului, de la etajul 21, precum Hora Room, sau Simfonia Room, pretabile pentru o masă festivă, expoziție, conferință sau seminar de gală.

Pentru traininguri, ateliere, seminarii sau prezentări cu 20 -30 de invitați, îți recomandăm și sălile Concerto sau Bolero

Noi te invităm să descoperi fiecare sală, iar apoi să o rezervi pe cea potrivită nevoii tale de business. 

 

#3 Meniul va completa succesul evenimentului

Fiecare eveniment este unic, iar serviciile de catering trebuie să completeze experiența invitaților tăi. Astfel, oferim meniuri personalizate în funcție de tipul evenimentului - durată, număr de invitați, naționalitate, sezon. 

 

#4 Echipa noastră dedicată îți va sta la dispoziție

Echipa operațională, dedicată evenimentelor corporate, este mereu prezentă, astfel încât să te poată ajuta pe durata evenimentului cu tot ce ai nevoie. Nu îți fă nici o grijă, ai tot suportul nostru.

 

La InterContinental București înțelegem perfect nevoile de business ale companiilor moderne, care vor să înceapă fiecare an cu maximă eficiență și obiective clar stabilite. Pentru mai multe informații, contactați-ne la departamentul vânzări: tel: +4037.242.3206 sau bucharest.sales@ihg.com